Košík.sk sa snaží prilákať zákazníkov ponukou väčších nákupov za výhodné ceny

 18. 07. 2024

Po úspechu v trinástich českých krajoch, kde obsluhuje takmer 7 miliónov ľudí, vstúpil tento obchodník aj na slovenský trh. Sľubuje pohodlný nákup a výber z viac než 9 000 produktov.

Výhody online nakupovania, možnosť nákupu viacerých produktov za menej peňazí, tzv. Multikup, či výhodné týždenné akcie si tak už čoskoro budú môcť užívať zákazníci vo viacerých slovenských regiónoch. Koncom mája Košík sprístupnil svoje služby obyvateľom Bratislavy, Zvolena a ich okolia.

Počas nasledujúcich mesiacov bude Košík postupne k dispozícii aj pre zákazníkov z Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc a Prešova a ich okolia.

Nákup kuriér doručí až k dverám, a to kedykoľvek od 7:00 do 22:00 hod. V prípade, že objednávka dosiahne cenu 50 €, doprava je zadarmo. Pri menších nákupoch začínajú ceny dopravy od 0,99 € pri 2-hodinovom slote.

Týmto konceptom chce Košík osloviť približne 2 milióny zákazníkov a naučiť ich, že vybaviť veľký nákup pohodlne, efektívne, výhodne a kvalitne je možné aj bez toho, aby museli merať cestu do jedného alebo viacerých supermarketov. Cenová stratégia je nastavená tak, aby veľký nákup obsahujúci ovocie, zeleninu, čerstvé aj trvanlivé potraviny či drogériu stál rovnako alebo menej ako v kamenných supermarketoch či iných online predajniach.

„Chceme ukázať, ako podľa nás vyzerá budúcnosť pohodlného nakupovania a najmä to, že je to štandard, ktorý si môže dovoliť každý. Samozrejme, túto možnosť chceme predstaviť čo najväčšiemu počtu Slovákov. Uvedomujeme si, že množstvo domácností stále nie je úplne pripravených prejsť výlučne na online nakupovanie. Veríme však, že keď Košík vyskúšajú, stane sa ich pravidelným partnerom, na ktorého sa budú môcť vždy spoľahnúť," povedal Robert Brejc, International director spoločnosti Košík.sk.

Distribúcia potravín je logisticky náročná disciplína, v ktorej sa rýchlosť a presnosť musia kombinovať s najvyššími štandardmi manipulácie s tovarom. Dodanie tovaru koncovým zákazníkom zabezpečuje, rovnako ako aj v Českej republike, technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorej kuriéri doručujú nákup už od 3 hodín po objednaní. Navyše, v mobilnej aplikácii môžete sledovať aktuálny stav objednávky a polohu kuriéra.

Z hľadiska sortimentu má plnú dôveru online supermarketu Košík.sk jeho strategický partner METRO, ktorý bude Košík podporovať v expanzii prostredníctvom všetkých svojich regionálnych predajní. „Po zahájení úspešnej spolupráce v roku 2021 v Českej republike, po ktorej v roku 2022 nasledovalo Bulharsko, METRO rozširuje svoju spoluprácu ako hlavný dodávateľský partner pre Košík.sk aj na Slovensko. Tento krok je v súlade s veľkoobchodnou stratégiou spoločnosti a ďalej podporí naše ambície ohľadne rastu," vysvetlil Romain Vincent, generálny riaditeľ METRO Slovakia.

Košík garantuje najvyššiu kvalitu produktov na trhu najmä pri čerstvom mäse a rybách. Online supermarketu Košík.sk záleží na spokojnosti a dôvere zákazníkov, v prípade nespokojnosti preto ponúka unikátnu možnosť rýchlej online reklamácie. Za každú reklamovanú položku vráti zákazníkovi kredity, ktoré bude môcť použiť ako zľavu na ďalší nákup.

Zdroj: www.retailmagazin.sk 

Súvisiace články

Potrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?